ΔΕΛΤΙΟ ΓΙΟΓΚΑ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2014

ΑΓΑΠΗΤΑ ΜΕΛΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ

ΝΑ ΚΑΘΕΣΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ – ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΕΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΝΑ ΜΙΣΕΙΣ ΛΙΓΟΤΕΡΟ – ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ
ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΛΙΓΑ – ΝΑ ΔΙΝΕΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΝΑ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ ΛΙΓΟΤΕΡΟ – ΝΑ ΓΕΛΑΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ
ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΖΕΣΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ – ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ
Sw. Sivananda Saraswati


 

Η ΕΠΙΡΡΟΗ ΤΩΝ ΣΚΕΨΕΩΝ

 


Ενώ το φως ταξιδεύει με την ταχύτητα των 186,000 μιλίων το δευτερόλεπτο, η σκέψη ταξιδεύει σχεδόν σε μηδέν χρόνο.
Η ταχύτητα της σκέψης είναι αφάνταστη. Η σκέψη είναι πιό λεπτή από τον αιθέρα που είναι το μέσο μεταφοράς του ηλεκτρισμού. Ο νους είναι σαν ένα ασύρματο δίκτυο. Ένας άγιος με ειρηνικές, αρμονικές και πνευματικές  δονήσεις  ¨εκπέμπει¨αρμονικές  και  ειρηνικές  σκέψεις.  Οι σκέψεις ταξιδεύουν με ταχύτητα αστραπής προς όλες τις κατευθύνσεις, εισχωρούν  στον  νου  των ανθρώπων  και δημιουργούν παρόμοιες σκέψεις. Από την άλλη πλευρά, ένας άνθρωπος του οποίου ο νους είναι γεμάτος  με ζήλια, εκδίκηση ¨στέλνει¨παρόμοιες σκέψεις, οι οποίες εισχωρούν στον νου χιλιάδων ανθρώπων και αναμοχλεύουν-­‐ δημιουργούν  παρόμοιες  σκέψεις.
 
Αν ρίξετε μία πέτρα στο νερό, δημιουργείται μία αλληλουχία από ομόκεντρους κύκλους που ταξιδεύουν προς τα έξω από το σημείο της διαταραχής(όπου έπεσε η πέτρα). Με τον ίδιο τρόπο, όταν μία σκέψη είτε καλή είτε κακή διασχίζει τον νου ενός ανθρώπου, ενεργοποιεί δονήσεις στην νοητική ατμόσφαιρα, οι οποίες ταξιδεύουν μακριά και απλώνονται προς όλες τις κατευθύνσεις.
Οι σκέψεις, σαν δυνάμεις χρειάζονται ένα είδος λεπτής ύλης                        για την κίνησή τους.
Ποιό είναι το μέσο με το οποίο οι σκέψεις ταξιδεύουν από τον ένα νου στον άλλο;
Η πιθανή καλύτερη εξήγηση είναι ότι η ουσία του νου γεμίζει όλον τον χώρο όπως ο αιθέρας, και χρησιμεύει σαν το μέσο μεταφοράς των σκέψεων, όπως ακριβώς η πράνα είναι το μέσο μεταφοράς για τα αισθήματα, ο αιθέρας για την θερμότητα, το φως για τον ηλεκτρισμό και ο αέρας που είναι το μέσο μεταφοράς του ήχου.
Μπορείτε να μετακινήσετε τον κόσμο με την βοήθεια της δύναμης της σκέψης. Η σκέψη έχει μεγάλη δύναμη. Μπορεί να διαβιβασθεί από ένα άτομο σε ένα άλλο. Οι πανίσχυρες σκέψεις των μεγάλων αγίων στο παρελθόν είναι ακόμα καταγεγραμμένες στον αιθέρα.(ακασικά πεδία) Οι γιόγκις που έχουν διορατική όραση μπορούν να αντιληφθούν και να διαβάσουν αυτές τις σκεπτομορφές.
Περιβάλλεσθε από έναν ωκεανό σκέψεων. Επιπλέετε στον ωκεανό των σκέψεων. Απορροφάτε συγκεκριμένες σκέψεις και απωθείτε άλλες στον κόσμο των σκέψεων.
 
Η σκέψη είναι συμπαγής όπως μία συστάδα από πέτρες. Μπορεί να πάψουμε να υπάρχουμε αλλά οι σκέψεις μας ποτέ δεν πεθαίνουν.  Η σκέψη είναι μία ¨λεπτή¨δύναμη. Εφοδιαζόμαστε με αυτήν την δύναμη με το φαγητό. Αν το φαγητό είναι αγνό τότε και η σκέψη γίνεται αγνή. Αυτός που έχει αγνές σκέψεις μιλά χωρίς βία και δημιουργεί μία βαθειά εντύπωση στο μυαλό αυτών που τον ακούν.
Επηρεάζει χιλιάδες ανθρώπους μέσω της αγνής σκέψης του. Μία αγνή σκέψη είναι πιό κοφτερή από την άκρη μιας λεπίδας.  

 

Από τις διδασκαλίες του Sw. Sivananda Saraswati


 

Η ΑΝΑΠΝΟΗ ΠΟΥ ΓΙΑΤΡΕΥΕΙ

Πλεονεκτήματα
Μπορεί να απομακρύνει την αυπνία, τις διαταραχές του ύπνου και το stress

Πότε μπορείτε να ασκηθείτε:
Πριν κοιμηθείτε για να υποστηρίξετε έναν καλό ύπνο
Κατά την διάρκεια της νύχτας, όταν παλεύετε να αντιμετωπίσετε την αυπνία Κατά την διάρκεια της ημέρας όταν θέλετε να ηρεμήσετε και να διώξετε το stress
Γενικά η αναπνοή με διπλάσιο χρόνο εκπνοής θα πρέπει να αποφεύγεται νωρίς το πρωί εκτός αν εμπειριώνετε έντονο stress. Τα χαλαρωτικά αποτελέσματα της πρακτικής θα σας δυσκολέψουν να ξεκινήσετε δυναμικά την ημέρα σας.

 

Η πρακτική

Ξαπλώστε ανάσκελα με τα γόνατα λυγισμένα και τα πέλματα να πατούν το πάτωμα, ανοικτά στο εύρος της λεκάνης σας.
Τοποθετήστε την δεξιά παλάμη στην κοιλιά σας και πάρτε μερικές χαλαρές αναπνοές, νοιώθοντας την κοιλιά να διευρύνεται με την εισπνοή και να συστέλεται ελαφρά με την εκπνοή. Με την παλάμη πάνω στην κοιλιά, νοητικά αρχίστε να μετράτε την διάρκεια κάθε εισπνοής και εκπνοής για μερικές ακόμα αναπνοές. Εάν η εισπνοή έχει μεγαλύτερη διάρκεια από την εκπνοή σας, μπορείτε να αρχίσετε να προσαρμόζετε την αναπνοή σας ώστε η εισπνοή και η εκπνοή να έχουν την ίδια διάρκεια για τις επόμενες αναπνοές.
Όταν η εισπνοή και η εκπνοή σας αποκτήσεουν ίδια διάρκεια, προοδευτικά αυξήστε την διάρκεια της εκπνοής για 1-­‐2 δευτερόλεπτα συσπώντας ελαφρά την κοιλιά σας.
Γιά όσο χρονικό διάστημα αισθάνεσθε την αναπνοή σας χαλαρή και απαλή, συνεχίστε προοδευτικά να αυξάνετε τον χρόνο της εκπνοής γιά 1-­‐2 δευτ. για μερικές αναπνοές.
Σιγουρευθείτε ότι δεν νοιώθετε καθόλου πίεση καθώς η εκπνοή αυξάνει...

Συνεχίστε με αυτόν τον τρόπο μέχρι η εκπνοή σας να αποκτήσει την διπλάσια διάρκεια της εισπνοής. Αν η εκπνοή σας είναι έστω και λίγο βαθύτερη της εισπνοής σας μπορεί να επιφέρει μία κατάσταση χαλάρωσης.
Γι’ αυτό δεν πρέπει να πιέσετε τον εαυτό σας πέραν της ικανότητάς σας γιατί διαφορετικά θα έχετε ένα αντίθετο αποτέλεσμα.
Αν η αναπνοή σας δεν είναι χαλαρή ή είναι ρηχή ή ασθμαίνετε επιστρέψτε στην αναλογία εισπνοής-­‐εκπνοής όπου  νοιώθετε  άνετα.
ΚΑΛΗ ΑΣΚΗΣΗ!

 


 

ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΥ ΑΡΧΑΡΙΩΝ Κάθε Τετάρτη 7:00μμ – 8:00μμ
ΠΟΛΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟ, ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΕΣΥ
ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΠΛΟ ΑΠΟ ΟΣΟ ΦΑΝΤΑΖΕΣΑΙ ΚΑΙ Η ΤΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΑΝΤΑΜΕΙΨΕΙ  ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑ!
ΕΛΑ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΑΛΛΑΞΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ
Πληροφορίες στο κέντρο μας