ΓΙΟΓΚΑ ΓΙΑ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΟΥΣ

Απευθύνεται σε αυτούς που έχουν πολυετή εμπειρία στην Χάθα γιόγκα.

Απαιτείται δέσμευση ώστε η άσκηση στην γιόγκα να βγεί από τα στενά πλαίσια του «ασκούμαι στην τάξη» και να εφαρμοσθεί στην καθημερινότητά, ώστε να γίνει τρόπος ζωής.

 

Περιλαμβάνει:

  • Άσανες (άνετη και σταθερή στάση). Απαιτείται μεγαλύτερος συντονισμός κίνησης και αναπνοής καθώς και έλεγχος του μυικού και του νευρικού συστήματος.
  • Άναπνοή. Εφαρμόζεται πλήρης γιόγκικη αναπνοή.
  • Πραναγιάμα. Εμβάθυνση σε τεχνικές εξισορρόπησης και αύξησης της ενέργειας με έμφαση στα κρατήματα της αναπνοής.
  • Μούντρες. Σωματικές λεπτές κινήσεις που εμβαθύνουν την Επίγνωση και την συγκέντρωση.
  • Μπάντες. Ενεργειακά κλειδώματα σε διάφορες περιοχές του σώματος.
  • Τεχνικές Χαλάρωσης ή Διαλογισμού