ΧΑΘΑ ΓΙΟΓΚΑ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ

Δίνεται ιδιαίτερη έμφαση σε αυτό το στάδιο. Δημιουργούμε μία σωστή βάση για να προχωρήσουμε στα επόμενα επίπεδα της γιόγκα.

  • Μαθαίνουμε να χαλαρώνουμε. Αποβάλλουμε πολλές μυικές και νοητικές εντάσεις.
  • Εμπιστευόμαστε. «Ανοίγουμε» για να δεχθούμε τις θετικές επιδράσεις των πρακτικών της γιόγκα.
  • Καλλιεργείται η «επαφή» με το σώμα και η αναγνώριση των αναγκών και των ευαισθησιών του.
  • Εκμάθηση της βαθειάς, αργής και ρυθμικής αναπνοής. Η σωστή αναπνοή βελτιώνει σε βάθος ολόκληρη την φυσική-νοητική μας υγεία, ενώ η λανθασμένη αναπνοή αντανακλά διάφορες διαταραχές – εντάσεις του σώματος και του νου. Μαθαίνοντας να αναπνέεις σωστά μπορείς να αισθανθείς ήρεμος και χαλαρός!

Απευθύνεται σε αυτούς που θέλουν να απαλλαγούν από τις εντάσεις της καθημερινότητας (που αποθηκεύονται στο σώμα και στο νου) δουλεύοντας με το σώμα την αναπνοή και την ενέργεια, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΠΟΝΗΘΟΥΝ.

 

Περιλαμβάνει:

  • Άσανες (σταθερή και άνετη στάση) Δίνεται έμφαση:
    • Στην σωστή στάση και ευθυγράμμιση του σώματος.
    • Στο ξεμπλοκάρισμα και ενίσχυση των αρθρώσεων.
    • Στην ευλυγισία και ενδυνάμωση του σώματος με ήπιο και άνετο τρόπο.
  • Αναπνοή. Βαθειά, αργή και ρυθμική αναπνοή. Διεύρυνση της χωρητηκότητας των πνευμόνων.
  • Προετοιμασία και αρχικά στάδια Πραναγιάμα. Κατανομή και αύξηση της ενέργειας.
  • Παρατεταμένη χαλάρωση